ribet amat yak R15 ma R25 kalo mo lahiran nih

ni motor udah lama bikin biker-biker di marih pada ngidam gak karuan. model keren tapi kata maknye dulu noh di Indonesia mah cukup vixion, sodara kandungnya. ya udah tu biker gak kalah kreatip bikin dah set fairing nyang mirip punya si R15.

cuman gak tau ya apa karna didoain rame-rame sama tuh bikers, maknye mutusin si R15 jadi juga dijual di marih, bareng ama abangnye si R25. maknye mah pede banget ama dua anaknye nyang ganteng-ganteng, mangkenye awalnya bakal dirilis abis lebaran aje. cuman gegara si negara api ngamuk rencana jadi dimajuin dimajuin ke bulan Juni.

kelar urusan majuin jadwal, nyatanye ribetnya gegara bocah-bocah ini belum abis juga. nyang onoh bilang R15 bakal diduluin produksinye, katenye siy urusan biaya overhead atau apa gitu ane juga kurang paham urusan maknye tu bocah. eh ternyata nyang enih bilang kebalik, abangnya si R15 nih nyang lahiran duluan. puyeng gak tuh? ente puyeng gak? iya? berarti lagi koprol tuh #eeehhhh

ribet juga ya tu bocah-bocah kalo mo lahiran. ane aja yang kagak kepikiran pengen beli aja pusing ngikutin apdetan-apdetannya, pegimane nyang udah dari taon jebot nungguin si R15, obat sakit kepalanya nambah ‘kali yak :mrgreen:

Advertisements

14 comments on “ribet amat yak R15 ma R25 kalo mo lahiran nih

  1. Pingback: Gagal Rontokkan Ninja 250R, Suntik Mati Euthanasia Sudah Menanti R25 Demi NMax | ArDa

your comment here

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s