Advertisements

ribet amat yak R15 ma R25 kalo mo lahiran nih

ni motor udah lama bikin biker-biker di marih pada ngidam gak karuan. model keren tapi kata maknye dulu noh di Indonesia mah cukup vixion, sodara kandungnya. ya udah tu biker gak kalah kreatip bikin dah set fairing nyang mirip punya si R15.

cuman gak tau ya apa karna didoain rame-rame sama tuh bikers, maknye mutusin si R15 jadi juga dijual di marih, bareng ama abangnye si R25. maknye mah pede banget ama dua anaknye nyang ganteng-ganteng, mangkenye awalnya bakal dirilis abis lebaran aje. cuman gegara si negara api ngamuk rencana jadi dimajuin dimajuin ke bulan Juni.

kelar urusan majuin jadwal, nyatanye ribetnya gegara bocah-bocah ini belum abis juga. nyang onoh bilang R15 bakal diduluin produksinye, katenye siy urusan biaya overhead atau apa gitu ane juga kurang paham urusan maknye tu bocah. eh ternyata nyang enih bilang kebalik, abangnya si R15 nih nyang lahiran duluan. puyeng gak tuh? ente puyeng gak? iya? berarti lagi koprol tuh #eeehhhh

ribet juga ya tu bocah-bocah kalo mo lahiran. ane aja yang kagak kepikiran pengen beli aja pusing ngikutin apdetan-apdetannya, pegimane nyang udah dari taon jebot nungguin si R15, obat sakit kepalanya nambah ‘kali yak :mrgreen:

Advertisements

About ardaisme

Full-time Translator. 5000-word translation work everyday is not sensational achievement to be proud of. Dare to give more words to me to conquer? ring my whatsspp 082143168889 or PING! me 5FAA2CB4

14 responses to “ribet amat yak R15 ma R25 kalo mo lahiran nih”

  1. Yoshi says :

    ane pengin sih
    kalo harganya dibawah 25 jt 😀

  2. omocho.com says :

    bawa ke dukun beranak

  3. aripitstop says :

    hehehheehehe

  4. Papa Afnhy says :

    Lahirannya pake dukun kali,coba ke dokter spesialis kandungan…kan bisa caesar.. biar cepat

  5. Sigit says :

    kayanya sungsang bayinya, jadi agak lama nglahirinnya..
    kalo kelamaan bisa mati tu bayi 😀

  6. TiCtAc says :

    disinyalir fbeye perlu isthighotsah dulu nih
    😀

your comment here

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s